Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

....Το πέτυχα. "Να σβήνονταν οι άνθρωποι, Ελένη μου...! Οι άνθρωποι δεν είναι βιβλία... Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!"

....Το πέτυχα, το "κράτησα", έτσι όπως κρατάω και τα καλά και τα κακά.
"Να σβήνονταν οι άνθρωποι, Ελένη μου...! Οι άνθρωποι δεν είναι βιβλία... Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!"
Ελένη Γκίκα
οι ευκαιρίες, τελικά, δεν βλάφτουν εκείνον που καλόπιστα τις δίνει, τρίτη και πέμπτη και δέκατη φορά, αλλά όποιον τις δέχεται. διότι και υπερτιμά τον εαυτό του, και γίνεται αγνώμων με πατέντα και την αναλγησία την θεωρεί δικαίωμα, Δε μετανιώνω για την ευπιστία, αλίμονο αν δεν πίστευα στους ανθρώπους, εξάλλου και συμπαγής είμαι και ανθεκτική αποδεικνύομαι στην σπάνια ομολογουμένως προδοσία, αλλά το πολύ στον ελάχιστο αποδεικνύεται καταστροφικό, και την επόμενη φορά θα το προσέξω αυτό emoticon kiss [κάτι δικά μου, αύριο δεν θα θυμάμαι για ποιον και γιατί καθόλου, έχω ένα σημείο ακύρωσης και επανεκίνησης, αλίμονό μου αλλιώς! απλώς μου παίρνει καιρό, αργώ αλλά όταν σβήνω, σβήνω!]
Vassilis Karagiorgos Χρόνια σου πολλά, βαθιά ανθρώπινα όπως πάντα, και με το καλό να υποδεχτείς μια ακόμη χρονιά να έρχεται.
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Σ' ευχαριστώ πολύ Βασίλη μου, Χρόνια πολλά και σε σένα, πολύχρονος, να σε χαιρόμαστε!
Vassilis Karagiorgos
Vassilis Karagiorgos
Ελένη Γκίκα
Vassilis Karagiorgos
Marietta Pepelasi
Marietta Pepelasi Πόσους μου φερνεις στο νου !!!
Ο πατερας μου μικρο παιδι ήμουν κ μου ελεγε
- μην προσφέρεσαι παιδι μου
Ομως δεν αλλάζει η στάση ζωης
Υπάρχουν οι givers k οι takers
Οι πρώτοι με τον καιρό μαθαίνουν να ειναι πιο προσεκτικοί μα κ παλι ξεφεύγουν
Να εισαι καλα να δίνεις απλόχερα απ τα δωρα που με τόση αφθονία σου εχουν δωθεί
Ζωοδοχος η πηγή
Εύχομαι ολόψυχα
Καλη Χρονια Ελενη μας
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Θα μου περάσει Μαριέττα, δεν αλλάζει ο άνθρωπος και ούτε και θέλω, αλλά να ξαφνιάστηκα και μετά συνειδητοποίησα ότι αυτό έχει ξαναγίνει και ξαναγίνει και ξαναγίνει (με τον ίδιο) ε και αυτό είναι.. αντιπαιδαγωγικό emoticon kiss σε φιλώ και σ' ευχαριστώ πολύ για πολλά!
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Mary Lampaditi
Mary Lampaditi ποιος σε πείραξε να τον ισοπεδώσουμε όλες μαζί . πάντα και μεις που θεωρητικά είμαστε καλά παιδιά σβήνουμε από τη λίστα .έτσι προχωρούμε. καλή χρονιά αγαπημένη ελένη !
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Μαράκι το ξέχασα ήδη, αλλά η διαπίστωση- διαπίστωση, είμαι λιγάκι... αργή emoticon smile emoticon heart
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Ntina Mpata
Ntina Mpata Προσεχε......εμεις οι ταυροι καμια φορα .....πλεκουμε μονοι μας σεναρια προδοσιας......καμια φορα υπερβαλουμε.......ο χρονος τα διορθωνει....ασε περιθωρια......γιατι κι εγω οταν σβηνω ,σβηνω......ομως εχω κανει λαθη!!!!!!
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα δεν ανήκω σ' αυτούς, αλλά στους υπομονετικούς και υπομονετικούς και υπομονετικούς που τους συμβαίνει μια στα χίλια τέρμινα...
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Aeipote Panta
Aeipote Panta Μαζί σας! Καλημέρα!
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Καλημέρα, σήμερα είναι μια άλλη μέρα!
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Evi Voulgaraki
Evi Voulgaraki Χρόνια πολλά, Ελένη! Συχνά όσοι δεν κουράζονται να δίνουν ευκαιρίες πικραίνονται, αλλά συμβαίνει επίσης το δώρο να επιστρέφει αναπάντεχα από αλλού!
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Evi μου αλίμονο, έχει υπάρξει μαζί μου πολύ γενναιόδωρη η ζωή, αλλά να τα μοναχοπαίδια έχουν μια δική τους ιδιότυπη οικογένεια, κάποιοι άνθρωποι έχουν ρίζες μέσα μας και το ξερίζωμα συνήθως πονάει πολύ, Χρόνια πολλά emoticon smile
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Ελένη Στασινου
Ελένη Στασινου Σβυνε, σβύνε, σβύνε γιατι έτσι μενει πάντα χώρος κενός για νέες σημαντικές εγγραφές..Χρονια Πολλά Ελένη μου.
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Χρόνια πολλά Ελένη μου, έχω καρδιά αγκινάρα emoticon kiss
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Νατάσσα Συλλιγνάκη
Νατάσσα Συλλιγνάκη "μου παίρνει καιρό, αργώ αλλά όταν σβήνω, σβήνω!"
emoticon heart emoticon kiss
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα εμείς οι δυο μοιάζουμε λίγο; emoticon kiss emoticon heart
Νατάσσα Συλλιγνάκη
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Giouli Georgia Tsakalou
Giouli Georgia Tsakalou εγώ απλά σου λέω σ αγαπάμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε emoticon heart emoticon heart emoticon heart
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα το ξέρω μάτια μου, κι εγώ, πολύ!
Ελένη Γκίκα
John C. Yiannoudis
John C. Yiannoudis αφου ξερεις πως οτι κανουμε, για εμας το κανουμε. Ο νοημων ανθρωπος παντοτε γνωριζει (ή εστω διαισθάνεται...) ποιος θα δικαιωσει την δευτερη ευκαιρια και ποιος θα τον προδωσει, ακομη και την εκατοστη φορα. Αλλα, ως ελευθερα οντα, επιλεγουμε (και) με το θυμικο να μοιραζουμε οπου θελουμε εμεις τα συγχωροχαρτια μας - και οχι οπου μας υποδεικνυει η στυγνη λογικη. Οφειλουμε ομως να γνωριζουμε, απο πριν, ποιος ειναι ποιος και ποιος θα κανει τι......
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Χαίρε Γιάννη, κόλπο είναι για να του τα ψάλλω emoticon kiss επειδή είναι... παιδαγωγικό, καρφάκι δεν μου καίγεται στην ουσία, άσε που τον έχω ήδη συγχωρήσει δηλαδή, να περνάτε υπέροχα, υπέροχα! emoticon heart
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα εντελώς "δόλια μάνα!" emoticon kiss
John C. Yiannoudis
John C. Yiannoudis εγω το λεω παντως χρονια, καμμια εμπιστοσυνη "εις τους κομμουνιστας"... emoticon wink (αστειο ειναι, μην παρεξηγηθω....)
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα John C. Yiannoudis από μένα; Γιάννη, τον εαυτό μου μπορεί να τον παρεξηγήσω, εσένα ποτέ! Αν και μιλάμε για γενιές... λάιφ στάιλ, χωρίς κακία αλλά με έναν εγγενή απίστευτο αμοραλισμό!
John C. Yiannoudis
John C. Yiannoudis Οχι απο σενα βρε, απο τους κομμουνιστας!
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα John C. Yiannoudis αυτοί, αυτοί φταίνε για όλα, οι κομμουνισταί! emoticon kiss
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Wanda Roka
Wanda Roka καλημέρα. Συμφωνώ απόλυτα. Κι εγώ λειτουργώ καλόπιστα και δίνω ευκαιρίες, και μόνο αν διαγνώσω κακία, ανοίγει η γη κάτω απ' τα πόδια μου. Η κακία με παραλύει. όλα τα άλλα. μπορώ να τα συζητήσω...και να βρώ ή να μη βρώ άκρη, πάντως να τα συζητήσω.
Ελένη Γκίκα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ

Απαντήστε...

Georgia Petritsi
Georgia Petritsi Είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος, το ίδιο ακριβώς κάνω κι εγώ!! Πιστεύω πως κάνουμε το σωστό.
Ελένη Γκίκα
Κατερίνα Σταματίου-Παπ

Απαντήστε...

Μαρία Λιάκου
Ελένη Γκίκα
Tzoutzi Mantzourani
Tzoutzi Mantzourani Ελένη μου... Πόσες φορές μας έχουν πονέσει τέτοιες συμπεριφορές....
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 ώρες

*****

Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ !!!!"Να σβήνονταν οι άνθρωποι, Ελένη μου...! Οι άνθρωποι δεν είναι βιβλία... Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!"
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα Κατερινάκι μου γλυκό και σ' έχασα! Καλή Χρονιά κι Ευλογημένη emoticon heart
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Καλή Χρονιά, Ελένη μου! Με υγεία! Καλές εμπνεύσεις και Επιτυχίες! Χάνονται οι άνθρωποι πότε - πότε, μα αν αγαπήθηκαν πολύ, θα ξαναβρεθούν!<3
Ελένη Γκίκα
Ελένη Γκίκα εσένα ποτέ δεν θα σε χάσω, Κατερίνα emoticon heart
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Έχεις ριζώσει στην καρδιά, Ελένη! Μην το ψάχνεις! Θεούλης, ξέρει, τα "γιατί" και τα "διότι"! Υγεία, Υγεία! ΥΓΕΙΑ!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου