Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Ποιηση Βικτωρ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ της Ποίησής μου.
Σε αυτό το χώρο του FB αναρτώ τα ποιήματά μου, (τα οποία περιποιούμαι με πολύ κόπο, απαγγελίες, βίντεο, τίτλους κ.λ.π.), που απολαμβάνετε όλοι δωρεάν. (Χωρίς να έχετε ενδιαφερθεί οι πλείστοι να προμηθευτείτε τη συλλογή "ΕΙΝΑΙ-BEING", που περιέχονται!).
Πλην όμως, προκειμένου να φτάσουν σε εσάς, πρέπει να γίνει προώθηση.
Να γνωρίζετε πως αυτό απαιτεί χρήματα, τα οποία πληρώνω εγώ.
Ευχαριστώ για τα πολλά like, αλλά αυτά τα βλέπω κυρίως εγώ.

Προκειμένου να προωθηθεί κάποιο ποίημα (αν σας αρέσει φυσικά), θα πρέπει να κάνετε κοινοποίηση ΕΣΕΙΣ στους φίλους σας.
Αυτός είναι ο σκοπός της ποίησης... Να κυκλοφορεί στον κόσμο για να τον παρηγορεί και να τον κάνει καλύτερο.
Κοινοποιήστε, σαν πραγματικοί φίλοι της ποιήσεως!...
Φιλικά
Δ. Βίκτωρ
Μου αρέσει!Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου