Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Δικαίωμα μέρας και νύχτας

Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Το κυκλάμινο



Για αυτή την φωτογραφία της φίλης μου της καλής της Κατερίνας γράφτηκε αυτό εδώ....

Το κυκλάμινο

Ένα κυκλάμινο φτωχό σ' ένα ποτήρι
την ομορφιά όλου του κόσμου μέσα κλείνει
μακριά σε πάει απ' της ζωής το πατητήρι
κι ότι σου κλέψανε απλόχερα σου δίνει....
Έκπληκτος έμεινα εκεί να το κοιτάζω
μπροστά απ΄ του ήλιου την πρώτη την αχτίδα
κι αλήθεια ούτε σε τριαντάφυλλα σε βάζο
τόση αψεγάδιαστη ομορφιά ποτέ δεν είδα...

5 σχόλια:

  1. Καλό Μήνα!!!!!!!!! Όμορφο ποιήμα, Κατερινα μου, Κυκλάμινό μας...
    και μου θύμισε, χρόνια πριν, κι ένα δικό μου, στα χρόνια τα ...συναισθηματικά, με κυκλάμινα στην άσφαλτο... το θυμάσαι;;; και που δεν το εντοπίζω στα δικά μου...Φαίνεται θα το είχα γράψει κατευθείαν, δίχως να το "σώσω"...
    Φιλιά και Καλό μήνα, Υιώτα, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Μήνααααααααααααααααααααααααααααα!
    Φιλιά,
    Υιώτα, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλόν Μήνα, Γιώτα μου! Θυμήσου που το είχες γράψει να ο βρούμε, Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..τώρα,το είπες!!!
    ήταν πριν από το ποίημα της Μάνας...
    έμοιαζε
    κυκλάμινα πεταγμένα στην άκρη του δρόμου...
    Μα, δεν πειράζει, Φίλη μου!

    Φιλιά Πολλά,
    Υιώτα,
    αστοριανή,
    ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα το ψάξουμε, Γιώτα μου! Αν είναι γραμμένο εδώ, δεν χάθηκε! Θα το βρούμε! Φιλάκια σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή