Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Καλό Ταξίδι, Μαρία!

Καλό Ταξίδι, Μαρία!
Για όλους τους φίλους μου , είτε κοντινούς είτε μακρινούς, μόνο και μόνο επειδή , είναι μια από τις μεγαλύτερες αναρτήσεις που θα κάνω ποτέ είναι ίσως.. και η πιο αληθινή από όλες.
Όλοι θα περάσουμε από κάποιες δύσκολες στιγμές σε κάποιο σημείο της ζωής μας . Η ζωή δεν είναι εύκολη . Απλά κάτι σαν τροφή για σκέψη ...
Ξέρουμε ότι οι άνθρωποι που φαίνονται δυνατοί είναι συνήθως οι πιο ευαίσθητοι; Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι που επιδεικνύουν την μεγαλύτερη καλοσύνη είναι οι πρώτοι που θα τύχουν κακομεταχείρισης; Γνωρίζουμε ότι αυτοί που φροντίζουν τους άλλους συνεχώς είναι ... συνήθως αυτοί που έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη; Γνωρίζουμε ότι τα τρία δυσκολότερα πράγματα που πρέπει να πούμε είναι
σ' αγαπώ , λυπάμαι , και παρακαλώ θέλω βοήθεια;
Μερικές φορές, μόνο και μόνο επειδή ένα άτομο δείχνει ευτυχισμένο, θα πρέπει να κοιτάξουμε πίσω από το χαμόγελό του και να δούμε πόσο πόνο μπορεί να κρύβει. Σε όλους τους φίλους μας, οι οποίοι αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα τώρα - ας στείλουμε μια χιονοστιβάδα θετικών προθέσεων. Χρειαζόμαστε όλες τις θετικές προθέσεις τώρα .
Αν δεν δω το όνομά σας , θα καταλάβω . Θα ήθελα όμως να ζητήσω από τους φίλους μου, όπου κι αν βρίσκονται , αν έχουν την καλοσύνη, να αντιγράψουν και να επικολλήσουν αυτήν την ανάρτηση, έστω και για μία ώρα, για να δώσουμε όλοι μια στιγμή υποστήριξης σε όλους εκείνους που έχουν οικογενειακά προβλήματα , θέματα υγείας, εργασίας , ανησυχίες κάθε είδους και απλά πρέπει να γνωρίζουν ότι κάποιος νοιάζεται .
Κάντε το για όλους μας , γιατί κανένας δεν είναι άτρωτος . Ελπίζω να δω αυτό στους τοίχους όλων των φίλων μου, μόνο και μόνο για ηθική υποστήριξη . Ξέρω πως κάποιοι θα το κάνουν ! Το έκανα για ένα φίλο και είμαι βέβαιος πως μπορείτε και σεις .
Παρακαλώ κάντε το copy & paste, ΟΧΙ Sharing

*****
Το έμαθα το μεσημέρι και πάγωσα...
Σε ήξερα λίγο, Μαρία, μα έφτανε να σ' εκτιμήσω, να σε ξεχωρίσω και να σ' αγαπήσω.
Με πόνεσε το ξαφνικό... και γρήγορο "πέταγμά σου", κι ας ήξερα πως το ήθελες αυτό το ταξίδι, αφού πια, ο πόνος σε είχε κουράσει.
Λυτρωμένη κι ευτυχισμένη σε νιώθω, Μαρία μου, μα... συγχώρεσε κι εμάς, που νιώθουμε λυπημένοι. Εμείς είμαστε άνθρωποι, κλαίμε και για μας, ίσως περισσότερο για μας, που θα μας λείψεις.
Ξανανέβασα την σελίδα, για να βρω την προσευχή σου και το τότε θέλημά σου.
Ίσως το στείλουμε όλοι μας απόψε και σε φτάσει, εκεί ψηλά, με τους Αγγέλους!
Κουράγιο και δύναμη στην οικογένειά σου, στους στενούς φίλους σου και σε όλη την πατρίδα, που κι ο δικός της ο θρήνος, με παρέλυσε...
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΜΑΡΙΑ! ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ!...ΑΓΑΠΗΘΗΚΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΣ!


*******
20 Σεπτεμβρίου 2014
Maria Tas
20/9/2014 08:30 μ.μ.
Maria Tas
αυτο ειναι για σενα διαβασε το μεχρι το τελος!εστειλα εναν αγγελο να σε προσεχει χτες το βραδυ,αλλα γυρισε πισω και ρωτησε ''γιατι''?και λεει ο αγγελος ''οι αγγελοι δεν προσεχουν αγγελους''!!!20 αγγελοι ειναι στον κοσμο σου.οι 10 κοιμουνται,9 απ αυτους παιζουν και 1 διαβαζει αυτο το μηνυμα.ο θεος σε εχει δει να παιδευεσαι με καποια πραγματα και ο θεος λεει φτανει.μια ευλογια ερχεται προς εσενα.αν πιστευεις στον θεο στειλε αυτο το μηνυμα σε 14 φιλους συμπεριλαμβανομενου κ εμενα,αν δεν το λαβω πισω φανταζομαι δεν ειμαι ενας απ αυτους.οσο πιο γρηγορα παρεις 5 απαντησεις καποιος που αγαπας θα σε εκπληξει σιωπιλα.....δεν ειναι αστειο.περασε αυτο το μην.παρακαλω μην το αγνοησεις.δοκιμ αζεσαι και ο θεος θα σου διορθωσει 2 μεγαλα πραγματα.αν πιστευεις ασε οτι κανεις και μοιρασε το.αυριο θα ειναι η καλυτερη μερα της ζωης σου.μην το πεταξεις στειλετο σε 14 φιλους σε 10 λεπτα δεν ειναι τοσο δυσκολο.οποιος σου τοεστειλε αυτο θα πρεπει να νιαζεται για σενα.αν δεν ξερεις που να το στειλεις απλα κρατα το δαχτυλο σου και θα σε παει μονο του!!
(Είχε πάει και στης Μαρίας, φαίνονταν τα σχόλια, δεν είναι σωστό, το έσβησα.)
https://www.youtube.com/watch?v=gT_HIik5GNA

Τι τραγούδι να σου πω; σπίτι μου, Ζαγορά, Πηλίου, Κατερίνα Δε.Στα.Πα.
youtube.com
******
  • Η συζήτηση ξεκίνησε 14 Σεπτεμβρίου 2014
  • Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου
    Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου

    Μαράκι, θα την κάνω σιγά σιγά από κείνη την σελίδα, πριν μου στρίψει! Θα την έχω μόνο για ανακοινώσεις και διαφήμιση, όταν χρειάζεται. Δεν μπορώ να ανταπεξέλθω... Όλοι κάτι περιμένουν από μένα, "πνίγηκα". Έχω ανάγκη από χαλαρές στροφές, αν θέλεις, να τα λέμε από δω.
  • Maria Tas
    Maria Tas

    ΟΚ, Κατερινάκι!
  • 20 Σεπτεμβρίου 2014
  • Maria Tas
    Maria Tas

    αυτο ειναι για σενα διαβασε το μεχρι το τελος!εστειλα εναν αγγελο να σε προσεχει χτες το βραδυ,αλλα γυρισε πισω και ρωτησε ''γιατι''?και λεει ο αγγελος ''οι αγγελοι δεν προσεχουν αγγελους''!!!20 αγγελοι ειναι στον κοσμο σου.οι 10 κοιμουνται,9 απ αυτους παιζουν και 1 διαβαζει αυτο το μηνυμα.ο θεος σε εχει δει να παιδευεσαι με καποια πραγματα και ο θεος λεει φτανει.μια ευλογια ερχεται προς εσενα.αν πιστευεις στον θεο στειλε αυτο το μηνυμα σε 14 φιλους συμπεριλαμβανομενου κ εμενα,αν δεν το λαβω πισω φανταζομαι δεν ειμαι ενας απ αυτους.οσο πιο γρηγορα παρεις 5 απαντησεις καποιος που αγαπας θα σε εκπληξει σιωπιλα.....δεν ειναι αστειο.περασε αυτο το μην.παρακαλω μην το αγνοησεις.δοκιμ αζεσαι και ο θεος θα σου διορθωσει 2 μεγαλα πραγματα.αν πιστευεις ασε οτι κανεις και μοιρασε το.αυριο θα ειναι η καλυτερη μερα της ζωης σου.μην το πεταξεις στειλετο σε 14 φιλους σε 10 λεπτα δεν ειναι τοσο δυσκολο.οποιος σου τοεστειλε αυτο θα πρεπει να νιαζεται για σενα.αν δεν ξερεις που να το στειλεις απλα κρατα το δαχτυλο σου και θα σε παει μονο του!!
  • 21 Σεπτεμβρίου 2014
  • Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου
    Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου

    αυτο ειναι για σενα διαβασε το μεχρι το τελος!εστειλα εναν αγγελο να σε προσεχει χτες το βραδυ,αλλα γυρισε πισω και ρωτησε ''γιατι''?και λεει ο αγγελος ''οι αγγελοι δεν προσεχουν αγγελους''!!!20 αγγελοι ειναι στον κοσμο σου.οι 10 κοιμουνται,9 απ αυτους παιζουν και 1 διαβαζει αυτο το μηνυμα.ο θεος σε εχει δει να παιδευεσαι με καποια πραγματα και ο θεος λεει φτανει.μια ευλογια ερχεται προς εσενα.αν πιστευεις στον θεο στειλε αυτο το μηνυμα σε 14 φιλους συμπεριλαμβανομενου κ εμενα,αν δεν το λαβω πισω φανταζομαι δεν ειμαι ενας απ αυτους.οσο πιο γρηγορα παρεις 5 απαντησεις καποιος που αγαπας θα σε εκπληξει σιωπιλα.....δεν ειναι αστειο.περασε αυτο το μην.παρακαλω μην το αγνοησεις.δοκιμ αζεσαι και ο θεος θα σου διορθωσει 2 μεγαλα πραγματα.αν πιστευεις ασε οτι κανεις και μοιρασε το.αυριο θα ειναι η καλυτερη μερα της ζωης σου.μην το πεταξεις στειλετο σε 14 φιλους σε 10 λεπτα δεν ειναι τοσο δυσκολο.οποιος σου τοεστειλε αυτο θα πρεπει να νιαζεται για σενα.αν δεν ξερεις που να το στειλεις απλα κρατα το δαχτυλο σου και θα σε παει μονο του!!

    • 6 Νοεμβρίου 2014
    • Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου
      Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου

      Μαρία μου, Χρόνια σου πολλά, Χρόνια σου Καλά, Χρόνια Ευτυχισμένα! Τα καλύτερα κορίτσι, για σένα και την οικογένειά σου! Επειδή δεν ξέρω, αν θα βγω στη δημοσιά... και σήμερα, σού εύχομαι στα κρυφά, προς το παρόν, εφόσον το είδα! Δε μπορούσα να απέχω απ' την χαρά της μέρας! Όλα τα καλά!!!
    • Maria Tas
      Maria Tas

      Να'σαι καλά! Σ'ευχαριστω πολύ!
    • Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου
      Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου

      <3<3 Καλά να περάσεις, ΚΑΛΑ να περνάς, ΠΑΝΤΑ! Μη ξανααπαντάς!
    • 17 Ιανουαρίου
    • Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου
      Κατερίνα Δημητρίου Σταματίου

      Μαρία μου, σε πέτυχα πρώτη ανάρτηση στην αρχική και ανησύχησα. Δε σε ξέρω, δε με ξέρεις, δεν ξέρω τα προβλήματά σου, μα επειδή ζω από συνεχόμενα θαύματα, επειδή έχουν γίνει στην γύρα μου πολλά θαύματα, δεν ξέρω αν ξέρεις τον Άγιο Εφραίμ, ζήτησέ του να είναι δίπλα σου και πολύ σύντομα θα βρεθείς να διδάσκεις στους μαθητές σου! Ότι και να είναι! Αν κάποια στιγμή έχεις κέφια και θέλεις να μιλήσουμε, να σου πω πράγματα και γεγονότα απίστευτα, το τηλ. μου είναι . Έχω προσευχηθεί πολλές φορές για σένα, κι ας μην το ξέρεις! Να το ξέρεις! Δεν νοιαζόμαστε για τους άλλους, μόνο όταν τους ξέρουμε! Νοιαζόμαστε, γιατί είμαστε Άνθρωποι και μόνο και τους θέλουμε όλους δίπλα μας, κοντά μας και μακριά μας, ευτυχισμένους! Σε ζάλισα, ξέρω, αλλά ήταν αυθόρμητο! Καλό σου βράδυ και αισιόδοξη!

·Διαβάστηκε 7:17 μ.μ. την ίδια μέρα...

*****

Απάντηση, δεν πήρα ποτέ, ούτε τηλέφωνο δικό της χτύπησε. Είχα κατεβάσει και τις σελίδες μου...
Υπήρχε τρόπος όμως, αν ήθελε να με βρει, να προσευχηθούμε μαζί...

...Είχα καταλάβει πως είχε πια, παραιτηθεί.
Είχαμε και μια κοινή φίλη, μάθαινα για την εξέλιξη της υγείας της. 
Ώς εκεί που αντέχουν οι άνθρωποι...
Μετά, πετάνε...
Γίνονται Άγγελοι, οι Καλοί!
Δεν είναι τυχαίο, ούτε τα τελευταία όνειρα που είδα, Σάββατο, (ΕΔΩ) Κυριακή και Δευτέρα!
Σήμερα Δευτέρα... ένας τοίχος, τρεις μακρινές εικόνες, μία, η μεσαία, ερχόταν κοντά μου, λες και έκανε κάποιος ζουμ, ήταν η έικόνα της Παναγίας με τον Χριστό και μια Φωνή ακούστηκε: "Μαρία"!
Ξύπνησα, πάλι, τρομαγμένη.
Δεν κατάλαβα... ξέφυγα με άλλα, το ξέχασα, μέχρι που τηλεφώνησα στον άντρα μου. (ΕΔΩ)

Όλα οδηγούσαν στην Μαρία... (και δεν μπορώ να ξέρω που αλλού)
Αυτό ίσως, να μ' έχει σοκάρει πιο πολύ!
Ξέρω ότι η Μαρία ελευθερώθηκε απ' τους πόνους του ανθρώπινου σώματος και συνάμα... από πολλή αγάπη "ελευθέρωσε" και την οικογένειά της, να προχωρήσουν την ζωή τους.
Είναι Ψηλά, χαρούμενη, τους αγαπά, τους προσέχει, τους θέλει χαρούμενους και ευτυχισμένους!
Είμαι σίγουρη!
Δε θέλει να κλαίνε, στεναχωριέται, πονάει η ψυχή της...
Τίποτα  τυχαίο, ούτε τα μετρημένα σ' αυτή την σελίδα μηνύματά μας.
Καθόλου τυχαίοι οι Άγγελοι, που μού ζήτησε να αναμεταδώσω, κι εγώ το πρώτο το έστειλα σ' εκείνη!
...όπως κι ο Αρχάγγελος που έλαμπε στον Άγιο Ανδρέα, το Ψυχοσάββατο. (ΕΔΩ)
 Όλα είναι μια αλυσίδα, μια Άλλου είδους, "μετάφραση" .

*****
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας τον καθένα και την καθεμιά σας προσωπικά! Μακάρι οι ευχές σας να εισακουστούν και του χρόνου να'μαστε όλοι καλά!
Χρόνια πολλά και στον άντρα μου, τον στυλοβάτη της ζωής μου (έχουμε μαζί γενέθλια!), να είναι πάντα γερός και δυνατός και να'χει τα καλύτερα γιατί του αξίζουν!
Thanks, everyone for your lovely wishes on my birthday (my hubby's, too) May all your wishes come true!

*****
Χρονια πολλά στον μονακριβο μου που εχει γενεθλια σήμερα. Πως περασαν 15 χρονια; Υγεια και καλή τυχη, αγορι μου...
******
Στα παιδάκια μου!
Έρχονται στη ζωή μας κάποιες στιγμές που πρέπει να αναθεωρήσουμε τις προτεραιότητές μας και λόγοι σοβαροί και πάνω από τις δυνάμεις μας μας αναγκάζουν να μην μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στις επαγγελματικές ή και ηθικές μας υποχρεώσεις.
Τότε, με μισή καρδιά και αρκετές ενοχές, παίρνουμε αποφάσεις που-δεδομένων των συνθηκών- φαίνονται να είναι οι καλύτερες για εμάς, αλλά και για όσους αγαπάμε. Ο χρόνος θα δείξει...
Ευχαριστώ πολύ τα αγαπημένα μου παιδάκια και τους γονείς τους για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια.
Είμαι πολύ περήφανη για όσα κατάφεραν οι μαθητές μου και τους εύχομαι πάντα στη ζωή τους να έχουν επιτυχίες, αλλά και να μην απογοητεύονται και τα παρατάνε στις αποτυχίες, γιατί κι αυτές χρήσιμες είναι...
Στα μικρούλια μου, που αναγκάζομαι να αποχωριστώ πρόωρα, εύχομαι καλή συνέχεια και να πιστεύουν πάντα στον εαυτό τους και τις δυνατότητές τους.
Θα είμαι δίπλα σας με όποιο τρόπο μπορώ και θα είστε πάντα τα παιδάκια μου....... 
*****
σας το εχω πει πως ειστε one love δεν προκεται να βγει ποτε δασκαλα-καθηγητρια σαν εσας. σας αγαπαω τρελα και ας μου ειχατε βγαλει το λαδι αυτη τη χρονια   
.....
Από ένα e-mail που έλαβα από φίλη:
Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα. . . . .
...λίγες....λέξεις...με σημασία...

Του Σπύρου Μάρκου, διευθυντή 3ου Δημοτικού Σχολείου Λαρίσης

ΠΑΕΙ Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΣΤΑ ΕΒΕΡΕΣΤ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΕΝΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΜΕ ΤΥΡΙΝ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΑΝ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΙΑΝ ΚΑΙ ΚΡΕΜΜΥΔΙΝ.
Ο ΕΛΛΑΔΙΤΗΣ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΕΝΟΣ: ¨ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ, ΟΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ "Ν" ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ... ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕΣΑ ";
ΟΠΟΤΕ, ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΛΕΕΙ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΑ: " ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΖΑΜΠΟ ΚΑΙ ΜΠΕΙΚΟ. .."
Κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα. Κάθε λέξη
τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες», με ακρίβεια και όχι τυχαία και έχει
άμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου. * Το "Ν" συντονίζει τον εγκέφαλο.*
*Σχετικά πρόσφατα (1996) στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JOURNAL στην
Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν:
«Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν
ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν» στο μέσον ακριβώς του
Αλφαβήτου - στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα». Επίσης,
στο Χάρβαρντ, από ιατρικές έρευνες διαπιστώθηκε ότι η απαγγελία των
Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων, κάνει καλό στην καρδιά, ως
αναπνευστική άσκηση.*
Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του «Ν»;
Ως μάχιμος εκπαιδευτικός και συγγραφέας του συγγράμματος: ΔΥΣΛΕΞΙΑ,
Αθήνα 1994, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, 6η Έκδοση, νομιμοποιούμαι να
ρωτήσω, αλλά και να προτείνω στο τέλος: Η Ελληνική Γλώσσα έχει πάρει
πλέον μία μορφή τέτοια που δεν έχει ανάγκη από άλλες ακρότητες.
Όμως αναρωτιέμαι: Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το γράμμα «Ν» στο
τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό» (!), αντί
το εμβαδόν! Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε « το εμβαδόΝ », δηλ.
εκεί διατηρείται το Ν, ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία (ΥΠΕΠΘ,
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) το έχουν καταργήσει !!
Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα; Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκομε στα
σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα, π.χ. χθες συνάντησα
το Δήμαρχο (το φίλο, το Σύμβουλο κλπ.).
Το γράμμα Ν είναι οργανικό και όταν το κόβομε πονάει. Είναι σαν να
κόβομε το δακτυλάκι μας... Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία
ασήμαντη λεπτομέρεια, θα πρέπει να του πούμε ότι «η λεπτομέρεια κρατάει
τον Παρθενώνα»!
Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδ. Ελύτη: «ΓΙΑ
ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει, "Κανένας Ηρώδης δεν θα τολμούσε
να διατάξει τέτοια γενοκτονία, όπως αυτή του τελικού -Ν-, εκτός κι αν
του' λειπε η οπτική του ήχου».
Ο Γ. Ρίτσος έγραψε επίσης: «Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα
κυλάει».
Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα ότι μετά το Νι, έρχεται και η σειρά
του τελικού Σίγμα (ς). Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε κιόλας:
«η μέθοδο», η «οδό», «η πλήρη! ένταξη» (!)... Καλλιεργούν έτσι αυθαίρετα
ένα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους μας με την τεράστια δύναμη
των ΜΜΕ και το σχολείο ανήμπορο να αντιδράσει, αλλά και την κοινωνία
παθητικά να δέχεται ως περίπου μοιραία την εξέλιξη αυτή.
Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω στο Συνέδριό σας
την δική μου «Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα: Διεθνώς μελετάται η
μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην
πνευματική διαύγεια του ανθρώπου.
*Το γράμμα «Ν» διεγείρει τον εγκέφαλο θετικά και ενεργοποιεί τον άνθρωπο
να σκέφτεται σωστά.*
*Το τελικό Σίγμα ηρεμεί τον άνθρωπο. Αυτό το δέχεται και η σύγχρονη
Ψυχιατρική.*
Οι Αρχαίοι Έλληνες τα γνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο το γεγονός
ότι μόνον εμείς, οι Έλληνες, λέμε: «Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα» και
δεν λέμε με άλλα γράμματα (παρ΄ όλο που έχομε στις καταλήξεις των λέξεων
και άλλα γράμματα), διότι το Νι ενεργοποιεί το μυαλό μας να σκεφθούμε
σωστά και το Σίγμα ηρεμεί την ψυχή μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά.
Η σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται ότι η Γλώσσα και η Σκέψη γεννιούνται
ταυτόχρονα και εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή μία
αξεχώριστη ενότητα.
*Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη μετουσιώνεται σε Γλώσσα.*
Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του. Δεν μπορεί να υπάρχει η μία
πλευρά, χωρίς την άλλη. Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη χωρίς την
Ελληνική Γλώσσα. Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα «καταγραφών»
στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού. Επομένως και
το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού.
* Το Ελληνικόν Αλφάβητον, στην πορεία των χιλιάδων ετών του ήταν αρχικά:
Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, έπειτα φθάσαμε
στο Γραμμογραφικό, κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) και
τέλος καθιερώθηκε το ισχύον σήμερα Φθογγογραφικό, που είναι αξεπέραστο
και στο οποίο οφείλεται η δημιουργία της Ελληνικής Γλώσσας και του
Ελληνικού Οικουμενικού Πολιτισμού.*
Έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε, ως κόρην οφθαλμού, την Ελληνική Γλώσσα και
να αντισταθούμε στην κακοποίησή της.
·******
******
Από το σχόλιο ενός φίλου.... Σύντομο, περιεκτικό και, δυστυχώς, ισχύει...
"Είναι κανών των ανικάνων τον ικανόν να κάνουν νάνον".

*****

·*******

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές σας! Μακάρι να πραγματοποιηθούν! Υγεία και καλή τύχη σε όλους σας!

******

Ψεκάστε, ρε, δηλητήρια και μέσα στο χωριό να δω τι θα καταλάβετε.... Ότι θα ψοφήσουμε όλοι από καρκίνο δεν το'χετε πάρει χαμπάρι ακόμα, ε; Ότι έχετε καταδικάσει παιδιά και εγγόνια- για να μην πω και δισέγγονα- ούτε αυτό το'χετε καταλάβει.... Ντουβάρια!!!

  • Jims Rigas Jims Αχ...αυτό το ΠΗΛΙΟ....το υπεροχο αλα με τόσο ξεροκεφαλους!!!!
  • Ελένη Παπαδημητρίου Κατέβηκα Χορευτό σήμερα και έβλεπα τους ψεκαστήρες σε αρκετά χτήματα..έκλεινα τα παράθυρα να μη μυρίζουν τα παιδιά και πάλι μύριζε έντονα...ένας δηλητηριασμένος παράδεισος σκέφτηκα...
  • Maria Tas Όπως τα λες, Λένα μου! Κάθε φορά που κάνω μια τόσο υπέροχη διαδρομή στα μέρη μας, πάντα το ίδιο σκηνικό.... Κι αναρωτιέμαι, πώς το εισπράττουν οι επισκέπτες, αλλά, κυρίως, πότε θα βάλουμε μυαλό.......
  • Ελένη Παπαδημητρίου οι επισκέπτες θα έρθουν και θα φύγουν...το τι συμβαίνει σε εμάς είναι το θέμα..το είχα ψάξει παλιότερα και πέρα από καρκίνο έρευνες δείχνουν και νευρολογικά προβλήματα από τα φυτοφάρμακα...ο τόπος είναι ευλογημένος, εύφορο έδαφος, βροχές, καθαρός αέρας...έφταναν αυτά,αλλά τώρα πήραμε την κάτω βόλτα και κάνουμε αλόγιστη χρήση...ή μάλλον καλύτερα ό,τι δηλητήριο χρησιμοποιήθηκε και δεκαετία πίσω και τώρα απαγορεύτηκε, πέρασε σε υδροφόρους ορίζοντες, πότισε το χώμα μας πια...τώρα θα υποστούμε τις συνέπειες, αλλά ας φροντίσουμε να ενημερώνουμε τα παιδιά μας για όλα αυτά...σαν γονείς αλλά και σα δάσκαλοι.
  • Sofia Tsibouli Like για το οτι αναφερθηκες στο θεμα.Ενα θεμα που πλεον εχει γινει αναθεμα.
  • DJ-Kostas Haji καλη η αναρτηση...αλλα θελουμε και λυσεις για το θεμα......
  • Μαρια Τσιοκανακη Και δεν μου λετε οσοι μενουνε στην πολη..οταν πατε στο μαρκετ και ψωνιζετε τα μηλαρακια και τα διαλεγετε να ειναι ολοστρογγυλα με το κατακοκκινο χρωμα χωρις κανενα ψεγαδι ειναι καλα τοτε;ουτε εγω ειμαι υπερ των φυτοφαρμακων αλλα οσο δεν αλλαζουν οι καταναλωτικες συνηθειες οι ψεκασμοι θα γινονται οχι μονο Πηλιο, παντου..η ποιότητα η εμφανισιακη τουλαχιστον απαιτεί φυτοφαρμακα δυστυχως..
  • DJ-Kostas Haji και γω οταν βλεπω τον γιο μου και ραντιζει τον λειπαμαι πραγματικα...αλλα τι πρεπει να κανουμε να αφησουμε τα μηλα να τα φανε οι καμπιες και μεις μετα να βαραμε παλαμακια μπας και μας δωσει κανενας κανενα φραγκο να ζησουμε......? καλα τα σχολεια αλλα πρεπει να εχουμε και αμεση σχεση με το θεμα......μην περνουμε φορα και λεμε γιατι τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο τα φανταζωμαστε και αυτη η δουλεια με το ραντισμα ειναι ου μπλεξεις....
  • Maria Tas Τα συμβατικά φυτοφάρμακα δεν είναι μονόδρομος κι έχουμε παραδείγματα ακόμα και στον τόπο μας! Όλα τ'άλλα είναι δικαιολογίες για την εύκολη λύση. Κάποιοι επωφελούνται οικονομικά από τη μεγάλη αγορά των φυτοφαρμάκων και σίγουρα δεν είναι οι παραγωγοί, ούτε οι καταναλωτές... Αν υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος και αγορά για προϊόντα καλλιεργημένα με φιλικό για το περιβάλλον τρόπο. Στο 2014 ζούμε, δεν θ'ανακαλύψουμε και την Αμερική αν αποφασίσουμε να καλλιεργούμε, ώστε να εξασφαλίσουμε μια ποιότητα ζωής για εμάς και για τις επόμενες γενιές....
  • Μαρια Τσιοκανακη Και πριν μιλησετε στα παιδια σας για τα δηλητηρια καλο ειναι να τα μάθετε να τρωνε κ τα μαρουλακια με το τρυπιο φυλλο κ την καμπια να καμαρωνει, κ το μηλο με το φουζικλαδιο στην φλούδα του..κτλ κτλ..
  • Maria Tas Κώστα, μη μασάμε αυτή την καραμέλα, έλεος πια!!! Αν λυπάσαι πραγματικά το παιδί σου, τον εαυτό σου, τα εγγόνια σου, δεν υπάρχουν δικαιολογίες!!! Δε βλέπεις ότι ο καρκίνος -και όχι μόνο- θερίζει; Δεν είναι γρίπη! Μόνο όποιος το ζει καταλαβαίνει ότι όλες αυτές οι δικαιολογίες είναι κουραφέξαλα!!! ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Elena Stavrou όλα καλά κι'όλα σωστά.....αν δεν ψεκάσουν οι παραγωγοί....είμαστε ασφαλής;;;;;αυτα που ψεκάζουν απο πάνω;;;;παιδιά δεν υπαρχει σωτηρία....
  • DJ-Kostas Haji δυστιχως μαρια μου μπωρει να εχεις δικιο αλλα με τα ψεματα δεν γεινονται τα μηλα καθαρα οπως τα θελει ο καταναλωτης....σημερα πηγε ο γαμπρος μου προς τα κατω και ειδε πληθως απο ζουνακια πανω στις μηλιες που του ηχανε φαει τα μησα τα φιλα...τι πρεπει να κανει να παρει σκοτωστρα να τα σκωτοσει....χαχαχαχ
  • Maria Tas Κώστα, νόμιζα ότι μιλούσαμε σοβαρά....
  • DJ-Kostas Haji σοβαρα μηλαω....μη κοιτας που γελαω απ τα νευρα μου....
  • Maria Tas Κι επειδή μας ψεκάζουν από πάνω, ας τους βοηθήσουμε κι εμείς από κάτω, Elena Stavrou ;
  • DJ-Kostas Haji οχι λενα αυτα ειναι αορατα δεν τα βλεπουμε.....
  • Maria Tas Δεν είμαι γεωπόνος, ούτε έχω τις λύσεις για όλα, αλλά γιατί μόνο στη Ζαγορά δεν γίνεται καλλιέργεια χωρίς συμβατικά φυτοφάρμακα; Αλλού πώς γίνεται δηλαδή; Κι αυτοί οι λίγοι ντόπιοι που προσπαθούν είναι μ@@@@@ς;;; Κι ας είναι και πολύ πιο δύσκολο να το κάνει ο καθένας μόνος του απ'όσο ομαδικά. Η ερώτηση είναι ΜΙΑ: Θέλουμε να κάνουμε επιτέλους και κάτι χρήσιμο για αυτόν τον τόπο και τους ανθρώπους του;;; Ή είμαστε του "δε βαριέσαι", "δε γίνονται αυτά τα πράγματα", "ώχου τώρα" κι "ο,τι φάμε ο,τι πιούμε κι ο,τι αρπάξει ο ....., καλά να περνάμε σήμερα και γι'αύριο βλέπουμε..." Λοιπόν, το αύριο είναι πολύ πιο κοντά απ'όσο νομίζουμε!!!
  • DJ-Kostas Haji εγω νομιζω οτι κανενας δεν εχει ορεξη να ψεκαζει με δηλητηρια....αλλα πρεπει να βρεθει μια λυση που να παρεχη στον παραγογο ασφαλεια για την παραγωγη του....και αυτο που πρεπει να γεινη πρεπει να αναλαυη την ευθηνη το κρατος με την ασφαλια παραγωγης αλοιως ειμαστε καταδικασμενοι.....
  • Maria Tas Ποιο κράτος, ρε Κώστα; Ανέκδοτα λες;
  • Maria Tas Και γιατί δε ζήτησε κανένας απ'το κράτος διαβεβαιώσεις ότι όλα αυτά που ψεκάζουμε κλπ είναι ασφαλή, αλλά τα χρησιμοποιούμε χωρίς κανένα μέτρο κι έχοντας άγνοια του τι παρενέργειες έχει το καθένα απ'αυτά;;;
  • Elena Stavrou Μαρία δεν είμαι υπερ των ψεκασμών.....αυτο που λέω είναι ξεκάθαρο.....είμαστε καταδικασμένοι απο όλες τις πλευρές....αντί λοιπόν να τα βάζουμε με τους πατεράδες μας ας τα βάλουμε με τους γεωπόνους που όλοι μπορούμε να καταλάβουμε τί παίζει,,,ας κοιτάξουμε λίγο τί είναι οι ελεγχόμενες ζώνες.....και καλά.....ας δούμε τί είναι η μικροκαρπία.....(φυτεμένη) κι'αυτή και φυσικά δεν έχω φάει οτι δεν μπορούν να βρούν απο τί είναι κλπ,κλπ.......κάποτε στο χωριό μας πέφτανε δηλητήρια όχι αστεία......δεν πέφταμε όλοι σαν τα κοτόπουλα όμως.....και μη μου πεί κανένας οτι είναι αθροιστικό όλο αυτό.........γιατί αν πώ πως λειτουργεί το σύστημα θα με κλείσουν μέσα.......ενημερωτικά λέω οτι εδώ και χρόνια καλλιεργώ κήπο χωρίς κανένα φυτοφάρμακο-λίπασμα κλπ μόνο με κοπριά και ασβέστη.....στην ακτίνα μου δεν ψεκάζει κανείς.....γιατί δεν υπάρχουν χωράφια......και όμως......τρώω βαρέα μέταλλα αλουμίνιο και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς και με έγγραφες αποδείξεις.....
  • Μαρια Τσιοκανακη Συγνωμη αλλα δεν νομιζω κανενας παραγωγος να θελει να αναπνεει τα φυτοφαρμακα και να τα ακριβοπληρωνει αλλα δυστυχως οσο η αγορα και οι καταναλωτες κυνηγανε το τελειο οι ψεκασμοι ειναι αναπόφευκτοι
    ...τις προαλλες σε ενα μαρκετ μια κυρια διαλεγε λεμονι
    α...στο ενα καφασι τεραστια λεμονια τέλεια εμφανιση λες και τα ειχες περασει με λουστρο..στο ακριβως διπλα κασονι λεμονια χτυπημενα και απο εμφανιση τη κακιας ωρας που λενε...εκεινη λοιπον διαλεγε τα τελεια..την ρωτησα με την κριτηριο κανει την επιλογη της..μου ειπε με βαση την εμφανιση.την ειπα να κλεισει τα ματια και της εδωσα να μυρισει δυο λεμονια διαφορετικης κατηγοριας..με την οσφρηση επελεξε τα απαισια απο εμφανιση λεμονια..τα οποια και τελικά ψωνισε..
    Δυστυχως η εμφανιση ειναι αυτη που τραβαει αρχικα το ματι του καταναλωτη..τα συμπερασματα δικα σας...καλο σας βραδυ!!
  • Elena Stavrou Μαρία άστο με τις διαβεβαιώσεις απο εοφ κράτος κλπ.......οταν βρεθούμε απο κοντά θα σου πώ και θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό......δεν υπάρχει σωτηρία ούτε για τα φυτοφάρμακα ούτε για τίποτα που να το τρώμε και να το πίνουμε.....και αν δώσει κάποιος τέτοια διαβεβαίωση εξυπηρετεί συμφέροντα πολλών δις........
  • Maria Tas Συμφωνώ για τη μικροκαρπία κλπ κι αν θες να σου πω και τη δική μου άποψη επ'αυτού, αλλά από κοντά, γιατί θα γράφουμε πολλές ώρες.... Εδώ όμως δεν υπάρχουν βαρέα μέταλλα, θα πρέπει λοιπόν να βρούμε τρόπο να επιβαρύνουμε τον τόπο και την υγεία μας με κάτι άλλο, βλέπε χημικά; Το θέμα είναι ΕΜΕΙΣ τι θα κάνουμε! Ούτε το κράτος, ούτε οι φαρμακοβιομηχανίες, ούτε ο καταναλωτής. Από εμάς εξαρτάται αν θα τα χρησιμοποιήσουμε ή όχι κι αν θα επιτρέψουμε να μας "επιβάλλουν" κάποιοι ο,τι τους συμφέρει....
  • Maria Tas Μαρια Τσιοκανακη, βλέπεις ότι τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο να την πείσεις. Ο καταναλωτής, απλά χρειάζεται λίγη ενημέρωση....
  • Elena Stavrou 'εχεις δίκιο είναι γόρδιος δεσμός.....αλλά..................;;;;;;;;;;;; θα πρέπει να σταματήσουν όλα και κυρίως απο πάνω....
  • DJ-Kostas Haji το κακο ξεκιναει απο αλου γιατι δεν υπαρχει τιποτα που να τρωγεται και να μην ειναι πειραγμενο τις ορμονες στα ιδη διατροφης δεν τις βλεπουμε...? γι αυτο λεω οτι πρεπει απο αλου πρεπει να ξεκινιση η ποιωτητα καταναλωσης....
  • Elena Stavrou κώστα απο παντού πρέπει.......το θέμα είναι πως;;;;
  • Maria Tas Elena Stavrou, το απρόσωπο "να σταματήσουν" πρέπει να πάψουμε να το χρησιμοποιούμε, πια. Αν δεν τα σταματήσουμε ΕΜΕΙΣ, δεν θα γίνει τίποτα από μόνο του. Φτάνει η μοιρολατρεία και αναζήτηση ευθυνών, που δε βγάζει πουθενά! Ο,τι δε λύνεται, κόβεται κι από κει ξεκινάμε κάτι καινούργιο! Είστε μέσα ή όχι;;;;;;;
  • Elena Stavrou ΜΕΣΑ αλλα άν σου πω θα καταλάβεις οτι τα βάζεις με τη λερναία ύδρα και δεν ξεπατώνεται με τίποτα....
  • DJ-Kostas Haji και εδω λεμε τρωμε και οποιος αντεξει.....
  • Elena Stavrou να σου πω ένα ασήμαντο παράδειγμα που θα σου προκαλέσει ναυτία;;;;;;
  • Μαρια Τσιοκανακη Μαρια, καθε φορα που παω για ψωνια καθομαι και παρατηρω αυτους που ψωνιζουν λαχανικα φρουτα κτλ.θα κανουν ανω κάτω το καφασι για να διαλέξουν το καλύτερο, το τελειο..μεσα μου γελαω οχι με κακη εννοια.απλα γιαυτο που ειπες εσυ...γιατι υπαρχει αγνοια.το κακο ειναι απο που να ενημερωθει ο καταναλωτης; απ τις εταιρείες φαρμακων που παιζονται ΤΑ φραγκα;; αααχ ειναι ενα φαυλος κυκλος...
    Οτι δεν βαδιζουμε καλα δεν βαδιζουμε..
  • Maria Tas Μέσα, χωρίς "αλλά"! Αν δε δοκιμάσουμε, δε θα μάθουμε ποτέ. Τουλάχιστον, δε θα "πέσουμε" αμαχητί......
  • Maria Tas Μαρία μου, το'χω δει κι εγώ το έργο χρόνια τώρα, αλλά μην παραμυθιαζόμαστε συνεχώς μ'αυτή τη δικαιολογία. Καταναλωτές δεν είναι μόνο αυτοί, υπάρχουν κι εκείνοι που θέλουν πραγματική ποιότητα και πληρώνουν γι'αυτή. Μας ενδιαφέρουν αυτοί ή άλλοι; Ας ξεκινήσουμε από κει....
  • DJ-Kostas Haji οποιος δεν εχει κλαδεψει δεν εχει αρεωσει δεν εχει ξηλακωσει δεν εχει κοψει χοσια μες το μεσιμερι δεν εχει τσαπιση δεν εχει φτιαξει πεζουλες δεν εχει ραντιση δεν εχει βαρεσει τσαπι για να ποτιση δεν μπωρει να καταλαυει ποσο σιμαντικη ειναι η παραγωγη που πρεπει να εισοδεψει για την ανταμιβη του ιδρωτα του....και απ εξω απ τον χορο πολα τραγουδια μπωρει να λεμε ολοι....
  • Elena Stavrou μέσα και άκου.......:2009 Η1Ν1 εκ των έσω πάντα: πρίν σκάσει η βόμβα του τρομερού και φοβερού ιού......όλοι είχαμε άγνοια για την ύπαρξή του.....(πραγματικά δεν υπήρχε)....θα τον φτιάχναν όμως in vitro έτσι λοιπόν γέμισε η αγορά με εμβόλια κατά του ιού....2 εταιρίες παγκοσμίως είχαν προβλέψει....(προβλέψει..να χαμε να λέγαμε)πολλά τα λεφτά Αρη......καλοκαίρι λοιπόν του 2009 τα εμβόλια είχαν απογειωθεί σε πωλήσεις.....και ένας κόσμος να τρομοκρατείτε απο τεχνική έλειψη.....σε κουβέντα λοιπόν που είχα με συναδέλφους στο νοσοκομείο ένας μου ζήτησε τη γνώμη μου.....του είπα να μην το κάνει όπως είπα και στους δικούς μου και σε όποιον άλλο ήξερα.......ο συνάδελφος το έκανε....και τον πήγαν σηκωτό στην εντατική......το συγκεριμένο/α εμβόλια λοιπόν ήταν άλλος ένας τρόπος για να μας εξοντώσουν πραγματικά....με εγκρίσεις λοιπόν τα συγκεκριμένα και απο εοφ και απο fda παγκόσμιος οργανισμός φαρμάκων......
  • Μαρια Τσιοκανακη Μαρια πιστευεις οτι αυτοι που θελουν πραγματική ποιοτητα και πληρωνουν γιαυτη, την εχουν;;; ποσο σιγουροι μπορει να ναι άραγε; ξερω ανθρωπο που καλλιεργεί βιολογικα και καλα και τα ακριβοπουλαει..και παει ο ανυποψιαστος καταναλωτης και τα ακριβοπληρωνει ενω στην ουσια ο συγκεκριμενος παραγωγος ψεκαζει και με φυτοφαρμακα και κανενας δεν το ελεγχει...μα απολυτως κανενας..και αν , αν λεω αν τον ελέγξουν δινει το φακελακι του και ολα τελειώνουν...βαπτιζονται βιολογικα...
  • Maria Tas Γνωστό αυτό, Λένα μου. και είναι απλά μια μικρή ένδειξη του τι παιχνίδια παίζουν στην πλάτη μας οι φαρμακοβιομηχανίες και η φάρα τους. Το θέμα είναι όμως ότι αυτός που το έκανε τελικά, θα μπορούσε να μην το έχει κάνει. Αυτό είναι και το ζητούμενο στη συζήτησή μας. Ας κάνουμε ο,τι μπορούμε, όχι να τα σταυρώσουμε και να περιμένουμε τη μοίρα μας....
  • Elena Stavrou μαζί σου....τα υπόλοιπα απο κοντά......να θυμάσαι οτι τα παιδιά που εμβολιάζονται δεν έχουν επιλογή να μην κάνουν εμβόλιο....γιατί δεν μπορούν να πάνε σε κανένα σχολείο......αν αυτο δεν είναι βιασμός τότε τί είναι;;;;;;;;άν αυτος δεν είναι ένας ακόμα τρόπος εξόντωσης στο να μην υπάρχει αυριο;;;; τότε τί είναι;;;;
  • Maria Tas Μαρία, αν συμβαίνει αυτό που λες, σηκώνει καταγγελία. Αλλά επειδή κάνει κάποιος μια.... τέτοια πράξη, δε σημαίνει ότι θα ισοπεδώσουμε όλα τα υπόλοιπα καλά που μπορεί να συμβαίνουν....
  • Maria Tas Λοιπόν, όσοι είναι "μέσα", να κανονίσουμε συνάντηση το Σ/Κ να τα πούμε από κοντά......
  • DJ-Kostas Haji να ρεντισω εγω οικολογικα και ολοι γυρω γυρω να βαρουν οτι να ναι και τα μισα μηλα να τα πεταω στο ρεμα και τα αλλα οτι πιασουν και η οικολογικη καλιεργια ξερετε ποσο κοπιαστικη ειναι.? το εχει κανει κανενας η λεμε για να λεμε.??...δεν μας φτανουν ολα τ αλλα χαλαζια και αερας και σκαρτα απο πανω απο οικολογικη καλιεργεια αντε βγαλε ακρη.....και που ειναι ολοι αυτοι οι καταναλωτες που θα μπωρουσαν να παρουν ολη την παραγωγη της ελλαδας και βαλε...εγω νομιζω οτι τα εχουν κανει ετσι τα πραγματα που να μην μπωρεις να κενεις τιποτα προς το παρων διαφορετικο απ οτι νομιζει ο καθενας σωστο....δεν λεω τιποτα αλλο για το θεμα καληνυχτα σας....
  • Niki Hioti Eλενα Σταυρου,σχετικα με τα εμβολια,το συνταγμα λεει οτι ο ανθρωπος εχει το δικαιωμα της προστασιας της υγειας του εναντι σε βιοιατρικες πραξεις.......το εμβολιο ειναι μια τετοια πραξη και απαιτει την αυτοδιαθεση......καμια εγκυκλιος δεν ειναι πανω απο το συνταγμα! και επισης η μαθηση ειναι συνταγματικο δυκαιωμα και υποχρεωση......φτανει μονο να εχεις γερο στομαχι και να ξερεις καποια βασικα πραγματα.Τιποτα δεν ειναι μονοδρομος....
  • Maria Tas Εγώ λέω όσοι θέλουμε ν'αλλάξει μια κατάσταση που δε μας αρέσει να κάνουμε κάτι γι'αυτό. Τα λόγια εντυπωσιασμού και τα παράπονα φτάνουν! Ώρα για δράση......
  • Niki Hioti με τετοιο εκφοβισμο που ασκειται πανω μας απο παντου λιγο δυσκολο να δρασουμε γιατι ειμαστε και ευθυνοφοβοι βλεπεις Μαρια......ασε που αυτα που ριχνουν απο πανω εχει βρεθει απο μια αναλυση στη Γερμανια αν θυμαμαι καλα, οτι προκαλουν καταστολη,απωλεια μνημης και αισθηματα ευφοριας.....κοινως μας εχουν σε λοιθαργο μαζι με τους ιους που ριχνουν.......Αντε μετα να σηκωσουμε κεφαλι πρεπει καταρχας να αποτοξινωθουμε και μετα να οργανωθουμε!
  • Niki Hioti παντως αν εχεις τιποτα στο μυαλο σου,υπολογιζε και μενα !
  • Elena Stavrou Niki Hioti καλησπέρα καταρχήν!!!! για ποιο σύνταγμα μιλάς;;;;γι'αυτο που έχει καταντήσει κουρελόχαρτο;;;;σε όλα τα επίπεδα;;;;; αλλα επέτρεψέ μου να έχω άλλη άποψη για την αυτοδιάθεση και την βιοιατρική μιάς και τόσα χρόνια δουλευω πάνω σ'αυτό το κομμάτι......αλλα αφού νομίζεις οτι είμαστε καλυμμένοι απο το σύνταγμα θέλω να αρνηθείς να κάνεις στο παιδί σου εμβόλιο και μετά να πας να το γράψεις στο σχολείο.......το να το λέμε είναι πάρα πολύ απλό....το να το κάνουμε όμως πράξη απέχει έτη φωτός.....εκεί να δώ ποιο συνταγματικό δικαίωμα έχουμε όλοι έναντι του τεράστιου κέρδος το φαρμακοβιομηχανιών και αυτών που εμβολίζουν όλα τα παιδιά του κόσμου στην καλύτερη περίπτωση με βλάβες του ανοσοποιητικού συστήματος κλπ κλπ......... http://olazoi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_5821.html
  • Maria Tas Λίγο πολύ γνωστά όλα αυτά, Λένα μου, αλλά το ερώτημα παραμένει το ίδιο.......
  • Niki Hioti τα ξερω Ελενα ολα τα παραπανω γιατι ερευνω το θεμα σχεφον 4 χρονια....τα εμβολια στο παιδι μου τα σταματησα 18 μηνων γιατι κατι δεν μου καθονταν καλα.....μετα το πρωτο αρχησε μια κινησιακη διαταραχη υπνου κτλ κτλ.το παιδι το εγραψα σχολιο γιατι ευτυχως μια γιατρος με πιστεψε και με καταλαβε και εδωσα χαρτι αναβολης εμβολιασμων.....ομως υπαρχουν τροποι κι αλλοι να γραψεις το παιδι σου.....για βαλε αε πουμε τον δασκαλο να σου υπογραψει υπευθυνη δηλωση οτι αρνειται να κανει την εγγραφη γιαυτο το λογο και οτι ετσι του στερει το δικαιωμα στην μαθηση και υποχρεωση φυσικα......και πες του οτι θα κινηθεις δικαστικα απεναντι του......
  • Elena Stavrou τώρα μπορούμε να μιλήσουμε για σύνταγμα και για δικαιώματα.........αφού ρε Μαρία λίγο πολύ γνωστά όλα αυτά....γιατί δεν σε σας μας ακούω να αποφασίζουμε να χτυπήσουμε το κακό στη ρίζα του και ασχολούμαστε με το τί χρώμα έχουν τα μήλα τα κεράσια τα πεπόνια;;;;; εκεί μας θέλω.....όχι όπου θεωρούμε οτι μας παίρνει.......κι'εδώ έρχομαι εγώ να σου πώ......είσαι μέσα;;;;;;;;; αντέχεις να τα βάλεις με τους κύριους υπεύθυνους και όχι με τους πατεράδες μας τα αδέρφια μας κλπ;;;;;;;;το μόνο που μας κάνει λοιπόν να νοσούμε θεωρείς οτι είναι το ψέκασμα της μηλιάς;;;;;; θα παραδεχτώ μια συντονισμένη κίνηση κι'εγώ μέσα άν έχουμε τη δύναμη να τα βάλουμε με: τυποποιημένο τρόφιμο,να σταματήσουμε να την λήψη φαρμάκων(γιατί κανένας δεν θα σου πει την αλήθεια για το τί περιέχουν πραγματικά.....)να σταματήσουν οι εξωσωματικές να σταματήσουν τα κινητά τηλέφωνα και κάθε παροχή δορυφορικού σήματος....να σταματήσουν οι αξονικές τομογραφίες οι ακτινογραφίες η μετάλλαξη των τροφίμων στα εργαστήρια.....αν θές πραγματικά να πεις οτι κάνεις κάτι χτυπάς το κακό στη ρίζα του και μόνο......δεν υπάρχουν περιθώρια για κάτι λιγότερο αν θες να πείς οτι προσπαθείς....διαφορετικά μια τρύπα στο νερό..................
  • Elena Stavrou Νίκη σψστό αυτο που λές αλλα κοίτα τί έγινε πρίν απο 2 μήνες στο βόλο στο Αλιβέρι;;;;;;;;;; μηνιγγίτιδα και η διεύθυνση υγειονομικού πήγε σούμπιτους στο σκαμνί τους διευθυντές τους σχολείου και μπήκαν παντού για ελέγχους και έγινας μηνύσεις σε γονείς για έκθεση των παιδιών τους σε κίνδυνο......υπάρχουν δύο όψεις σε ένα νόμισμα......
  • Niki Hioti υπαρχουν πολλοι τυποι μηνιγγιτιδαςαν δεν κανω λαθος Ελενα....και μπορει και με μια υγμωρητιδα να την παθεις.....μολις που βγηκε εμβολιο γι α την τυπου β . νομιζεις οτι ο εμβολιασμενος δεν μπορει να νοσησει? και ποια η νομοθεσια του κρατους μας για τα θυματα των εμβολιασμων? καμια.....εδω με τον Η1Ν1 ΥΠΟΧΡΕΩΝΑΝ καποιους να κανουν το εμβολιο και απτην αλλη τους βαζαν να υπογραψουν υπευθυνη δηλωση οτι αυτοι φερουν την ευθυνη για τυχον παρενεργειες.....!ΕΛΕΟς
  • Elena Stavrou έτσι μπράβοοοοο λέμε τα ίδια πράγματα.......ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Νίκη...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ και εμείς έρμαια των μεγάλων παιχνιδιών τους και κυρίως ανυπεράσπιστοι απο σύνταγμα νόμους κλπ......αυτο προσπαθώ να πώ απο χθές.......
  • Niki Hioti Φυσικα.....ετσι χτιζεται το μελλοντικο πελατολογιο της φαρμακοβοιομηχανιας.......αρχιζεις με τα εμβολια και συνεχιζεις με ψεκασμους ,GMO, βρωμικο νερο, φθοριο στις οδοντοκρεμες ;-( κτλκτλ.....η λιστα δεν τελειωνει......και με ποιον να παλεψεις....? με το θηριο?
  • Niki Hioti και μακαρι να υπηρχαν πολλοι σαν τον Μουρουτη....αλλα δυστυχως....
  • Maria Tas Οπότε, ας μείνουμε στη γωνίτσα μας να κλάψουμε τη μοίρα μας σαν καλά ανθρωπάκια, γιατί δεν έχουμε τη δύναμη να τα βάλουμε με τις πολυεθνικές..... Ο μόνος τρόπος δηλαδή είναι να κάνουμε μήνυση στις πολυεθνικές, έτσι; Και γιατί, Λένα, εντελώς λανθασμένα θέτεις το θέμα του ότι τα βάζουμε με τους πατεράδες μας;;; Σκέψου λίγο.... γιατί έτσι μας έμαθαν τόσα χρόνια για να μη μιλάμε, τα χαϊβάνια, και να πού καταντήσαμε... Βολευτήκαμε σε μια αρρωστημένη κατάσταση, να σταυροκοπιόμαστε και να λέμε "και μη χειρότερα" και να σκύβουμε το κεφάλι όλο και χαμηλότερα. Τι ζητάς; Σωτήρες; Μαγικές λύσεις; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!! Απλά ξεκινάμε και προσπαθούμε. Μαζί, όλοι μας και τα αδέρφια και οι πατεράδες μας! Δεν καταλαβαίνω γιατί όχι. Ποιος από μας δε θέλει καθαρό νερό, καθαρό αέρα και καλή υγεία;;; Ας δουλέψουμε, λοιπόν, προς αυτή την κατεύθυνση κι ας αφήσουμε κατά μέρος τα μελοδράματα. Η καταστροφή δεν έρχεται απ'την προσπάθεια, αλλά απ'την αδράνεια. Κι η αδράνεια δε συμφέρει τον απλό κόσμο, αλλά αυτούς που βγάζουν κέρδος όταν δεν είμαστε καλά, όταν δεν έχουμε νερό να πιούμε, τροφή να φάμε και τους έχουμε ανάγκη για το οτιδήποτε και το αποδεχόμαστε λες κι είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο. Η αυτάρκεια είναι εχθρός τους, αλλά εμάς είναι σύμμαχός μας.....
  • Elena Stavrou Δεν έβαλα Μαρία λανθασμένα τι ερωτημα των πατεράδων μας....αλλα αν το θεμα ξεκινήσει απο τον ψακασμο των δεντρων με ποιον τα βάζεις;;;;στα ματια των συγχωριανών μας αυτο θα βγει.. και αντι να τους έχεις συμμάχους αμέσως τους έχεις απέναντι...ούτε τη μοίρα αποδεχομαι ούτε αμαχητί θα πέσω...αλλα το να οραματιζόμαστε ένα καλύτερο κόσμο είναι δικαίωμα και χρεος μας στα παιδιά μας, στα εγγόνια μας...θα πρέπει όμως να λέμε τα πράγματα όπως είναι πραγματικα....
  • Elena Stavrou Καλό απόγευμα και θέλω πολύ να βρεθούμε και να κάνουμε ώρες κουβέντα για πολλά πράγματα...και είμαι μέσα σε οτιδήποτε είναι για το καλο του τόπου γενικότερα....
  • Maria Tas Δεν είπα ότι το έκανες κατά λάθος, αλλά ότι η νοοτροπία αυτή, με την οποία μας μεγάλωσαν, είναι λάθος. Γιατί να βγει αυτό; Ποιος το θέλει να βγει αυτό; Ή μήπως εγώ ή εσύ θα επιβάλλουμε κάτι με το ζόρι; Από πότε το να λέει κάποιος την κατάσταση ως έχει γεννά αντιπαλότητες δεν κατάλαβα.... Να μη μιλάμε για να τα'χουμε μ'όλους καλά και τι ωραία που'ναι η ζωή κι άσε να επωφελούνται οι από πάνω. Αυτό το "διαίρει και βασίλευε" είναι το πρώτο που πρέπει να χτυπηθεί....
    ******


    Περιπλανήθηκα στην σελίδα σου, Μαρία...
    Λάικ σε όλα τα θέματά σου, έτσι κι αλλιώς.
    Κάποια τα "κράτησα", έτσι... να υπάρχουν!
    Μόνο η βροχή, ξέρει....
    Τώρα, ώρα 2 και 34, λίγες σταγόνες βροχής, πέφτουν απαλά στον τσίγκο.
    Σα να λένε: "Καληνύχτα, Κατερίνα... Το νου σου!..." 

    Σού "έκλεψα" και τον Θυμό του Μάνου Χατζηδάκη, να ξέρεις! (ΕΔΩ)
    *****
    Αυτή ήταν η Μαρία Τάσιου!
    Δεν ήταν μια τυχαία Μαρία, "φίλη", καθηγήτρια, μάνα, σύζυγος, γυναίκα, συμπατριώτισσα, και πολλά άλλα, αλλά μια μεγάλη "επαναστάτρια" στο εύκολο και στ' άδικο, μια μεγάλη ηρωίδα της ζωής!
    Η βροχή στις 3 ακριβώς: 

    Τώρα, 3 και 23, δεν πέφτει σταγόνα!
    Άκρα ησυχία.
    Η Μαρία, τώρα "σώπασε".
    Ίσως, την κάλυψα...
    Ποιος να ξέρει;
    ΑΘΑΝΑΤΗ ΜΑΡΙΑ, έτσι κι αλλιώς! 
    Σ'χώρα με που δεν ήμουνα άξια να γράψω ένα δικό μου αποχαιρετιστήριο κείμενο για σένα, αλλά ... απλά, σε αντέγραψα...
    Έτσι, μπόρεσα...


    Σημαντική για την Ελλάδα, η νύχτα, απόψε, Μαρία μου, αλλά δεν ήθελα να σ' αφήσω... μόνη, χωρίς παρέα, χωρίς αγάπη, για να μην φοβάσαι, για να μην χαθείς...


    Θα σε θυμάμαι, γιατί "έγραψες" στην ζωή σου, στο χωριό μας και στην ζωή μου... κι ας μην το κατάλαβες.
    Θα μας λείψεις...
    Εύχομαι μεγάλο κουράγιο και δύναμη στην οικογένειά σου...
    ...................................................................................... 
    Κατερίνα Δεσπότη - Σταματίου, Παπαθεοδώρου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: